piątek, 25 marca 2016

Witajcie ludzikowie!


            To mój pierwszy post, więc wypadałoby się przywitać :) Jestem piętnastoletnią książkoholiczką, która nie lubi swojego imienia, w związku z czym będę się posługiwała pseudonimem - Agsani. Ten blog będzie w większości dotyczył właśnie książek. Recenzje, wrażenia, posty okołoksiążkowe. Poza tym pewnie będzie coś o filmach, poezji czy muzyce. Czasami pojawią się inne tematy, ale głównie w sferze kultury będzie się wszystko obracać. Chcę się dzielić wrażeniami i opiniami, ale też poznać Wasze, dlatego śmiało komentujcie, wyrażając swoje zdanie. 
Jako że książki zapoczątkowały też moje zainteresowanie fotografią, serdecznie zapraszam Was na mojego instagrama, ( ikonka poniżej ). Zaraz wstawiam pierwszą recenzję, mam nadzieję, że chętnie będziecie wpadać na mojego bloga!
Miłego dnia!
Agsani


2 komentarze:

  1. Hej, powodzenia w prowadzeniu bloga :) Sama mam go nieco ponad pół roku i uwierz mi, początki są najgorsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, myslę, że się przyda. I mam nadzieję, że z czasem będzie łatwiej :)

      Usuń